Strażnicy Galaktyki vol. 2 / Guardians of the Galaxy Vol. 2 (2017)

Baner VoD Strefa
Gatunek:Akcja / Sci-Fi
Wyświetleń:575 345
Kraj Produkcji:USA
Jakość Filmu:HD
Wersja:Lektor / Dubbing PL
Reżyser:James Gunn
Ulubione:7451 ❤️
Ocena filmu:👍 | 👎 93% oglądających poleca.
Data Premiery:10 kwietnia 2017

Oglądaj Online CAŁY FILM w najlepszej jakości HD!!!

Po uratowaniu Xandara przed gniewem Ronana, Strażnicy są teraz uznawani za bohaterów. Teraz zespół musi pomóc ich przywódcy Star Lord (Chris Pratt) odkryć prawdę o jego prawdziwym dziedzictwie i pochodzeniu gdy spotyka swojego Ojca. Po drodze, starzy wrogowie zwracają się do sojuszników i zdrada kwitnie. A Strażnicy odkrywają, że stoją przed nowym, niszczycielskim zagrożeniem, które może zgładzić całą galaktykę.

Strażnicy Galaktyki vol. 2 / Guardians of the Galaxy Vol. 2 CAŁY FILM Online Zalukaj CDA

download

rejestracja

Opis i Fabuła Filmu Strażnicy Galaktyki vol. 2 / Guardians of the Galaxy Vol. 2

W 2014 roku Peter Quill, Gamora, Drax, Rocket i Baby Groot są znani jako Strażnicy Galaktyki. Ayesha, przywódca suwerennej rasy, ma zadanie dla Strażników, którzy chronią cenne baterie przed między wymiarowym potworem w zamian za siostrę Gamory, która została złapana na próbie kradzieży baterii. Po tym jak Rocket ukradł część dla siebie, Sovereign zaatakowali statek Strażników z pomocą floty bezzałogowych dronów. Są one jednak niszczone przez tajemniczą postać, a Strażnicy rozbijają się o ląd na pobliskiej planecie. Tam postać ta ujawnia się jako ojciec Quilla, Ego, i zaprasza Quilla, Gamorę i Draxa na swoją rodzinną planetę. Rocket i Groot zostają z tyłu, by naprawić statek i pilnować Nebuli…

Tymczasem Ayesha zatrudnia Yondu Udonta i jego załogę, którzy zostali wygnani z większej społeczności Ravager za handel dziećmi, aby schwytać strażników. Łapią oni Rocket, ale kiedy Yondu waha się scigać Quill, jego asystent Kraglin kwestionuje jego obiektywność, a jego porucznik Taserface prowadzi bunt z pomocą Nebula. Taserface implikuje Rocketa i Yondu na pokładzie jego statku i wykonuje egzekucję lojalistów Yondu, wypuszczając ich w przestrzeń kosmiczną. Nebula wyrusza, by odnaleźć i zabić Gamorę, którą wini za tortury zadane jej przez ojca, Thanosa.

Znani w całym wszechświecie po uratowaniu kosmosu w Guardians of the Galaxy (2014), teraz, załoga międzygalaktycznych obrońców – były przemytnik, Star-Lord; adoptowana córka Thanosa, Gamora; były zbrodniarz, Drax Niszczyciel; genetycznie ulepszone stworzenie, Rocket Raccoon, i drzewo-podobny organizm, Baby Groot – znaleźć się w trudnej sytuacji. Po próbie ochrony najsilniejszych źródeł energii we wszechświecie, Baterie Anulax, aby wymienić je z humanoidalnym zabójcą, Nebule siostre gamory, po Bitwie pod Xandar, Strażnicy uciekają teraz o swoje życie z Ayeshy: Złota Wysoka Kapłanka zaawansowanej technologicznie, genetycznie zmodyfikowanej rasy pozagalaktycznej, The Sovereign która ich ściga. Jakby tego było mało, drużyna ma szansę na spotkanie z tajemniczą istotą, Ego. W tych okolicznościach, czy Strażnicy Galaktyki mogą uratować świat po raz drugi?

Guardians of the Galaxy Vol. 2 to film z amerykańskiego kina super bohaterskiego z 2017 roku, oparty na Marvel Comics zespołu superbohaterów Guardians of the Galaxy, wyprodukowany przez Marvel Studios i dystrybuowany przez Walt Disney Studios Motion Pictures. Jest to sequel filmu Guardians of the Galaxy (2014) i 15. filmu w Marvel Cinematic Universe (MCU). Film, napisany i wyreżyserowany przez Jamesa Gunna, w obsadzie występują Chris Pratt, Zoe Saldana, Dave Bautista, Vin Diesel, Bradley Cooper, Michael Rooker, Karen Gillan, Pom Klementieff, Elizabeth Debicki, Chris Sullivan, Sean Gunn, Sylvester Stallone i Kurt Russell. W książce Guardians of the Galaxy Vol. 2 Guardians podróżują po kosmosie, pomagając Peterowi Quillowi dowiedzieć się więcej o jego tajemniczym pochodzeniu.

Baner VoD Strefa